LearningApps'i Keşfedelim!

 Selam🙋

Bu yazımı web 2.0 aracı kullanmak isteyen herkes için yazıyorum.

Günümüz teknolojileri ile dersleri etkileşimli hale getirmek, öğrencinin ilgisini çekmek oldukça kolaylaştı. Lisede biyoloji dersi öğretmenimin tepegözde-yaşım belli olmadı umarım 😀- görselleri duvara yansıtan öğretmenimin dersinde teknoloji kullanması beni mutlu ederdi. Bu cihaz yerini projeksiyon cihazı ve akıllı tahtalara bırakırken şimdi de uzaktan eğitimle birlikte web 2.0 araçları ünlenmeye başladı.

Bilişim Teknolojileri öğretmeni olarak bana materyal hazırlamam konusunda ilham olan Özgür Şeremet hocamızı anmadan geçemem. Sitesinde bir gün materyal incelerken LearningApss ile uygulama hazırladığını okudum. O gün "üretebilirim" fikri oluştu zihnimde ve macera başladı!

Öncelikle site ücretsiz. Tamamen sizin ilhamınız ve hayal gücünüzle şekilleniyor içerikler.

Giriş ekranı oldukça sade. 

Giriş ekranı
Üye olma adımları da oldukça basit.
Hesap oluştur
Devamında içerik oluşturmaya adım atıyoruz.
Oluşturulabilecek Uygulamalar

Oluşturulabilecek Uygulamalar


Çeşit çeşit konu ve dersin hazırlanabildiği sitenin güzel bir yanı da oluşturduğunuz uygulamaları EBA platformunda paylaşabiliyor olmanız.
Uygulama sonunda SCORM'a tıklayarak zip dosyası olarak indirin.
Sırasıyla, EBA'ya giriş yapılır. İçerik Üretimi -> İçerikler seçilir. İçerik Ekle butonu tıklanır. Etkileşim seçilir.



İndirilen .zip uzantılı dosya seçilir.

İçeriğimizle ilgili müfredat eşlenir.(Bu adım gerekli)


İçeriğimizle ilgili özellikler yazılır.


Artık içeriğimizi çalışma olarak gönderebiliriz.


Sonuna kadar okuduysanız bir yorumunuzu isterim 😀 
İzlenimlere göre etkinlik hazırlamaya da giriş yapıp anlatmak istiyorum 😊
Şimdilik bu kadar. Görüşmek üzere 🙋

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çalışma Ortamlarını Tanıyorum

Çay Partisine Hoş Geldin!