Eskisi/Yenisi
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım dersi 6.sınıf
BT.6.1.1.4. Bilişim teknolojilerinin sosyal ve kültürel hayata katkıları ve riskleri örnekler üzerinden tartışır, kazanımına yönelik oluşturulmuş eğitsel oyundur. Amaç: kategorilere göre eşleştirme yapmaktır.
Eğer kullanmak isterseniz linke tıklayarak Google Drive üzerinden bilgisayarınıza indirerek çevrimdışı ortamda kullanabilirsiniz.
Bu etkinlik wordwall.net ile hazırlanmıştır.
Ayrıca bu haftanın diğer 2 oyununu da ziyaret etmeyi unutmayın!
Oynasak Mı/Oynamasak Mı (linke tıklayınız)
Oyun Oynarken Karşılaşılan Durumlar (linke tıklayınız)
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
YanıtlaSilÇok iyi
YanıtlaSilVe çok sevdim
İyi
SilBeğenmenize sevindim
Sil