Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi 1.Sınav


Herkese selam👩🏻‍💻 Bilişim Teknolojileri ve Yazılım dersimizi uzaktan eğitimle işliyoruz. Haftaya yüz yüze sınavlar başlıyor. Ben de istedim ki; dersimizde bu zamana kadar öğrendiklerimizi bir deneyelim 😇 Bu zamana kadar derste konuştuklarımızdan mini mini bir sınav hazırladım. Hepsi çok eğlenceli sorular oldu 🤓 İlkokuldan hoş geldiniz demek adına da 3 şıklı, kolay sorular hazırladım. Yaptığınızda lütfen yorum bırakmayı unutmayın 👩🏻‍💻 Derste görüşmek üzere 🙋🏻‍♀️


Not: Çıktı alarak kullanmak isteyen öğretmen arkadaşlarım için Google Drive linki (tıklayınız) bırakıyorum.

Yorumlar

  1. Hocam merhaba, elinize sağlık çok güzel olmuş, bir sorum olacaktı, ebada çocuklar bu sorulara cevap verince raporlarını görebiliyor muyuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, teşekkür ederim. Eba'da katılımı görebilirsiniz. Eğer wordwall ile hazırlayıp öğrencilerinize ödev olarak verirseniz kaç kişi yapmış, kaç doğru yapmış istatistiksel olarak görebilirsiniz 😊

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çalışma Ortamlarını Tanıyorum

Çay Partisine Hoş Geldin!