Temmuz Ayı Okuduklarım

Selamlar herkese.
Temmuz ayında okuduğum kitaplarımla sizinleyim. Neler okudum, gelin bir göz atalım.

1.Kapkaranlık Ormanda: Ruth Ware'in ilk eseri. Bestseller olması ve adıyla ilgimi çeken bu kitap sizi gerilim dolu bir hikayeye davet ediyor. Yabancı Yayınlarından okuduğum 2. kitap oldu. Güzel de oldu.

2.Dramsız Disiplin: Öğrencilerime karşı yaklaşımımı düzenlemek istediğim için başvurduğum bir kitap olma özelliğine sahip. Disiplin aslında düşündüğümüzün çok ötesinde bir kavram. Her zaman soğukkanlı kalmak zor olabiliyor fakat kırmadan, dökmeden anne-baba/eğitimci olmak istemez misin? Pegasus Yayınları'na bu çeviri için çok teşekkür ederim.


3.Türkçülüğün Esasları: Türk genci, içindeki milli duyguyu yaşayacak, sahip olduğu kültür ile bağlarını koruyarak yükselecektir. Farkındalık kazanmak isteyen herkes okumalı.


4.Wikipedia U: Aday öğretmenlerin okumaları için oluşturulan kitap listesinde adını görünce merak ederek satın aldığım bu kitap tamamen Wikipedia'yı anlatmak için yazılmış. Özel bir ilgi alanınız yoksa okumanızı gerektirdiğini düşünmüyorum. Ayrıca not: Google'da aradıklarımız bizi Wikipedia'ya yönlendirmek için hazırlanmış algoritmalar barındırıyor. Bir destek olmadan koca sözlük ayakta nasıl kalsın 😛 Hece Yayınlarından.


5.Çocuklar İçin Otokontrol: Öfkeli, sinirli, usanmış ya da kafası karışık. Bu saydıklarımı bir düşünsene: Küçücük çocuk bununla nasıl başa çıksın? Yine anne-baba/öğretmenler için okunmasının iyi olacağını düşündüğüm kitaplardan. Sorunlara karşı kavga ederek değil de uzlaşarak çözmek hiç bu kadar kolay olmamıştır. Sola Unitas Yayınlarından.

6.Outliers: Düşünün ki ben 10.000 saat çalışınca Çince konuşacağım ve harikayım. Bu hikaye sizce işe yarar mı? Artık kişisel gelişim kitapları seçerken isimlerine aldanmayacağım. Bu kitap tamamen örnekler üzerine kurulmuş. İdeal insanı araştırıp içinde keşfetmek daha samimi değil mi?

7.Eğitim Üzerine: Kant, adamım! Bu kitabı, aydınlanmak ve sorgulamak isteyen herkesi okuması için davet ediyorum. Tüm içtenliğimle inanıyorum ki düşündükçe güzelleşecek hayatımız. Farkındalığı artırmaya yönelik, eğitime bakış açısıyla beni etkileyen filozofumuzu okumaya devam edeceğim. Say Yayınlarından.

8. Evrenin Sonundaki Restoran: Otostopçu serisinin 2. kitabı. Bilim-kurgu olduğu kadar düşündürücü fakat beni öyle bağımlısı olacak kadar sevdiremedi bu seri. 3.kitapta belki daha farklı düşünürüm, bilmiyorum. 😞 

Benim bu ay okuduklarım bu şekildeydi. Diğer ay yine yazımızda görüşmek üzere. Ben buralarda bir şeyler yazıyor olmaya devam edeceğim. Okumak isterseniz arada uğramaktan çekinmeyin.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çalışma Ortamlarını Tanıyorum

Çay Partisine Hoş Geldin!