Haziran Ayı Okuduklarım

Selamlar herkese.
Haziran ayında okuduğum kitaplarımla sizinleyim. Neler okudum, gelin bir göz atalım.

1.Uğursuz Bir Şey Geliyor Bu Yana: Geçen ay Fahrenheit 451'i okuyunca yazarı tanıma imkanım oldu. Bu kitabı da korku severler için hazırlanmış. Okudukça seveceğiniz ve bir oturuşta bitireceğiniz türden. İthaki Yayınlarından.

2.Tom Gates: Her Şey Harika Sayılır: Tudem Yayınlarından okuduğum bu çocuk kitabı eğlendiğim ve çocukları anlamak adına okuduğum kitaplardan. Yazarın dolu dolu içeriği ve güldürü ağırlıklı olması çocuklarınız için olacaktır.

3.Kum Kitabı: Borges'i her ne kadar çok beğensem de biraz ağır bir anlatımı ya da çevirisi olduğunu düşünmeye başladım. Borges okumaya biraz ara vermeyelim. İletişim Yayınlarından.

4.Star Wars: Skywalker Saldırıyor: Kendime bir karne hediyesi almak istedim ve hakkımı Star Wars çizgi romanından kullandım. Bu ay okuduğum tek çizgi roman. Klasik çizimlerin yanında daha modern duruşu var. Merak edenlere öneririm. Çizgi Düşlerden.

5.Uzaktan Kumandalı Kız: Ayın kitabı kesinlikle bu kitap. Heyecanla başladığım ve bir oturuşta bitirdim. Kısa olmasına rağmen yazar bizlere günümüz "influencer" tanımının eleştirisini bilim-kurgu yoluyla yapıyor. Kesinlikle okumalısınız. İthaki Yayınlarına çok teşekkürler.

6.Rüzgarın Şarkısını Dinle: Murakami ile geçen 3. ay. Yazarın anlatışını çok beğeniyorum. Anlamak için kafa yorduğunuz hikayeler yerine sizi düşünmeye itekleyen biri. Tamamen günlük hayattan karakterlerle dolu bu roman da iki solukta bitti.

7.İşte İnsan: D&R'dan ön sipariş vererek aldığım kitap. Zaman yolculuğu ve biraz dini eleştiri okumak isteyenlere gelsin. Bir çırpıda bitiyor. İthaki Yayınlarından.

8.Androidler Elektrikli Koyun Düşler Mi: Bir dünya düşünün, insanların yerini androidler almış. Hayvanların elektroniklerini besler olmuşuz. Bir programla depresyonu yaşamayı ister hale gelmişiz. Böyle garip bir evren deneyimi isteyen buyursun okusun. 6 45 Yayınlarından.

9.Inssmouth'un Üzerindeki Gölge: Klasik Lovecraft öykülerinden. Okunmaya değer, garip bir korku kitabı. İthaki Yayınlarından.

10.Roverandom: Tolkien'in oğlu için yazdığı bu hikaye kitabı, özür dilemek, pişmanlık hissi, empati gibi duygu-durumların betimlenmesi adına hoş bir anlatımla sunuluyor. İthaki Yayınlarından.

11.Bir Kadının Yaşamından 24 Saat: Zweig okumanın keyfi çok ayrı. Bir kadına eşlik edip onun anılarını dinlemeye ne dersin? İthaki Yayınlarından.

12.Otostopçunun Galaksi Rehberi: Yaklaşık 4 yıl önce İngilizce halini biraz okumuştum. Sonra fark etmeden kaybetmiştim. Okunması gereken bilim-kurgu eserlerinden. Alfa Yayınlarından.

13.Dün, Bugün, Yarın: Aktif olarak Facebook'u kullanıyor musunuz? Bundan 15 yıl sonraki halinizi size sunsa ne hissederdiniz? Her şeyi ifşalamaya, paylaşmaya doymadınız mı? Pegasus Yayınlarından. 

14. Necronomicon: Okült bir kitap için doğru seçim olduğunu düşünüyorum. Baştan uyarıyorum sizi: İçindekileri alanında uzman değilseniz uygulamayın!!! 6 45 Yayınlarından.

15. Çöp Adam: Yazarın ilk kitabı olmasına rağmen anlatımı harika. Sizi ürkütmeden olayların içine çeken ve bir anda bitiveren bir kitap. Pegasus Yayınlarından.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çalışma Ortamlarını Tanıyorum

Çay Partisine Hoş Geldin!