Zamana Karşı Yarış, benim_dijital_kedim

Bilişim Teknolojileri ve Yazılım dersi 6.sınıf için bu hafta hazırlamış olduğum etkinliklerden ilki Zamana Karşı Yarış. 
  • Algılama kod blogu kullanıldı.
  • Değişken oluşturarak geri sayım başlatıldı.
  • Sağ ok ve sol ok kullanılarak kukla yönlendirildi.

Eğer vaktiniz kalırsa ve 2. bir proje hazırlamak isterseniz projemiz: benim_dijital_kedim. Sayfanın altında bir drive linki göreceksiniz. Oradan hazırlamış olduğum boş kukla ve arka plana erişebilirsiniz.
  • Öğrencilerin arka plan ve kuklaları içe aktarmalarına
  • Haber sal seçeneği ile animasyonu gözlemlemelerine olanak sunan bir projedir. 
Biz kodlarken çok eğlendik. Umarım siz de seversiniz.

Not: Müfredata uyumlu gidiyorsanız kıymetli zümrem bilgebt bu hafta harika kodlamalar yaptırıyor 💜

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çalışma Ortamlarını Tanıyorum

Çay Partisine Hoş Geldin!