Mart Ayı Okuduklarım

Selamlar sevgili okurlar.
Mart ayının son gününden sizlere en sevdiğim yazıyı yazıyorum. Bu ay tam 15 kitap bitirdim. Bir çok yayında farklı tatlar denedim. İsterseniz bir göz atalım.
İlk kitabım Değiştirilmiş Karbon. Altered Carbon olarak da Netflix'te dizisi yayınlanıyor. Kitap bilim kurgu romanı. İthaki Yayınlarının ellerine sağlık. Beden değişimi mümkün olsa nasıl olurdu dünyasına adım atmak isteyenler muhakkak göz atmalı.
Ayın ilk çizgi romanı Siyah Orkide. Black Orchid olarak bilinen farklı bir DC karakteri ile tanışmak isterseniz çerezlik bir çizgi roman. İthaki Yayınlarından.
Lolita. Hayatımın ışığı, kasıklarımın ateşi. Lolita, satirik bir eser olarak okurken beni sürekli şaşırttı. Bu yüzden 300 sayfalık kitabı 2 günde bitiriverdim. Eğer takıntılı bir okursanız uzak durun. Fazlasıyla edepli(!) bir eser. Kitap İletişim Yayınlarından.
Konuk Kaplan: Jorge Luis Borges sunumuyla Çin hikayelerinin bulunduğu gecenize eşlik edecek güzel bir kitap. Kırmızı Kedi Yayınlarından.
Online Alemin Flört Rehberi: Her geekin okuması gereken bir kitap. Tat alacağınız oyun gibi bir kitap. Martı Yayınlarından.
Ölmek İçin On Üç Sebep: 13 Reasons Why olarak bilinen Netflix dizisinin kitabı. Önce romanı okudum. Sonra diziyi izledim. Anlatmak istediği mesajlar var. Bu eser için ayrıca yazacağım. Artemis Yayınlarından.




Günden Kalanlar: Kazuo İshiguro’nun betimlemeleriyle aslında çok yalnız olan bir adamın hayatını izliyoruz. Düşünülesi bir sakinliği var. Yapı Kredi Yayınlarından.




Göğe Bakma Durağı: Turgut Uyar’ı bu kadar geç tanıdığım için üzüldüm. Harika şiirleri var. Yapı Kredi Yayınlarından.



Ustalık Gerektiren Kafaya Takmama Sanatı: Teyzemin önerisiyle okudum. Kişisel gelişimin ötesinde aslında hayatın çok dikkate alınacak bir yönü olmadığından, aslında sadece önemli şeyleri kafaya taktığımızın anlatıldığı bir kitap. Butik Yayınevinden.

Gılgamış Destanı: Uzun zamandır okumayı istediğim bir destandı. Gılgamış'ın ölümsüzlüğü aradığı yolda kitap sizi de yanında götürüyor. Dergah Yayınlarından.
Noesis-Atalar Diski:Bu ayın 2. çizgi romanı. Yazarın ellerine sağlık. Kesinlikle devamı gelmeli.Bir araştırmaya katılan Zeynep'in kendisi hakkında hiç bilmediği şeylerin yolculuğuna çıktığı bilim kurgu eseri. Kara Karga Yayınlarından.
Atalarımızın Gök Tanrı Dini: Mitolojiye ilginiz varsa ve dinini sorgulayarak gönülden bulma yolunda biriyseniz bu kitap size göre. Bir gece bitirdiği eser Sınır Ötesi Yayınlarından.
Pembe Fili Düşünme: Zeynep Hanım benim sevdiğim bir psikolog. Özşefkatli davranma yolunda sizlerle yol alacak bir kitap. Ben çok beğendiğim için bir günde okudum. İnkılap Yayınevinden.
Zaman Makinesi: H.G. Wells bilim kurguya ışık tutmuş yazarlardan biri. Okuru 800binli yıllara götüre eser İş Bankası Yayınlardan.
Dövüş Kulübü 2: Geçen yazımda incelemesini yaptım. Okumak isteyene link.



Benim mart ayım böyle geçti. Merak ettiğiniz olursa yorum bırakabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çalışma Ortamlarını Tanıyorum

Çay Partisine Hoş Geldin!