Kayıtlar

Matematik Evreni-Scratch

Bilişim Teknolojileri ve Yazılım dersi 6.sınıf BT.6.5.1.3. Bir problemi alt problemlere böler. BT.6.5.1.4. Temel fonksiyonları problem çözme sürecinde kullanır. kazanımları içinde fonksiyon kavramını anlatmak için hazırlanan eğitsel oyundur. Scratch 3.0 ile hazırlanmıştır.

Hadi Problem Çözmeye

Bilişim Teknolojileri ve Yazılım dersi 6.sınıf BT.6.5.1.3. Bir problemi alt problemlere böler. BT.6.5.1.4. Temel fonksiyonları problem çözme sürecinde kullanır. kazanımlarını ele alan konu anlatımıdır. Konu öğrenen merkezli olarak işlenecektir. Scratch linki (tıklayınız) Bu Office tarafından sağlanan eklenmiş bir Microsoft Office belgesidir. Not: Daha fazla içerik için değerli zümrem BilgeBT ziyaret etmeyi unutmayın 💜

Sıralıyorum, Öğreniyorum

Bilişim Teknolojileri ve Yazılım dersi 5.sınıf BT.5.5.1.1. Günlük hayatta karşılaştığı problemlere çözüm önerileri getirir. BT.5.5.1.2. Verilen bir problemi uygun adımları kullanarak çözer. BT.5.5.1.4. Problem çözme sürecinde takip edilmesi gereken adımları fark eder. BT.5.5.1.5. Verilen bir problemi analiz eder. kazanımlarına yönelik hazırlanan eğitsel oyunlardır. Olay sıralama kartlarının dijital versiyonu olarak düşünebilirsiniz. Konuyu pekiştirmek için hazırlanmıştır. LearningApps kullanılmıştır.

Yönergeleri Takip Et

Bilişim Teknolojileri ve Yazılım dersi 5.sınıf BT.5.5.1.1. Günlük hayatta karşılaştığı problemlere çözüm önerileri getirir. BT.5.5.1.2. Verilen bir problemi uygun adımları kullanarak çözer. BT.5.5.1.4. Problem çözme sürecinde takip edilmesi gereken adımları fark eder. BT.5.5.1.5. Verilen bir problemi analiz eder. kazanımlarına yönelik hazırlanan sunudur. Konu öğrenen merkezli işlenecektir. Not: Ders içinde dinle-çiz etkinliği olacağı için öğrencilerden boyalarını hazırlamaları istenebilir.  Bu Office tarafından sağlanan eklenmiş bir Microsoft Office belgesidir. Not: Daha fazla içerik için değerli zümre BilgeBT  ziyaret etmeyi unutmayın 💜

Sabit Miyim Değişken Mi?

Bilişim Teknolojileri ve Yazılım dersi 6.sınıf BT.6.5.1.2. Sabitleri ve değişkenleri problem çözümünde kullanır. kazanımını pekiştirmek için hazırlanmış eğitsel oyundur. LearningApps ile hazırlanmıştır. Sağlıklı günlerde okullarımızda buluşmak dileğiyle.💜 Ayrıca öğrencilerime EBA'da hazırladığım oyunu da paylaşmak istedim. Fakat bloggera LMS içeriği ekleyemediğimi fark ettim 😕😔 O yüzden bu .zip klasörünü EBA'ya etkileşim olarak yükleyip kullanabilirsiniz. EBA'ya içerik eklemeyi bu linkte  anlatmıştım 😊 Haftaya görüşmek üzere 👋  

Sabit Mi Değişken Mi?

Bilişim Teknolojileri ve Yazılım dersi 6.sınıf BT.6.5.1.2. Sabitleri ve değişkenleri problem çözümünde kullanır. kazanımını ele aldığımız sunudur. Süreç öğrenci merkezli yönetilecektir. Keyifli bir hafta bizimle olsun. 😄💜 Not: Bu hafta BilgeBT  arkadaşımın önerisi ile FlowTurk programını denedim. Buradan da teşekkür ediyorum. Çalışmalarına göz atmayı unutmayın! Bu Office tarafından sağlanan eklenmiş bir Microsoft Office belgesidir.

Çözülmeyen Problem Kalmasın!

Bilişim Teknolojileri ve Yazılım dersi 5.sınıf BT.5.5.1.1. Günlük hayatta karşılaştığı problemlere çözüm önerileri getirir. BT.5.5.1.2. Verilen bir problemi uygun adımları kullanarak çözer. BT.5.5.1.3. Problem çözmede temel kavramları tanımlayarak problem türlerini açıklar. BT.5.5.1.4. Problem çözme sürecinde takip edilmesi gereken adımları fark eder. BT.5.5.1.5. Verilen bir problemi analiz eder. kazanımlarını ele aldığımız sunudur.  Ders beyin fırtınası tekniğiyle başlayacaktır. Süreç öğrenci merkezli yönetilecektir. Keyifli bir hafta bizimle olsun 😌💜 Bu Office tarafından sağlanan eklenmiş bir Microsoft Office belgesidir.